Replacement content

Get macromedia Flash Player

Replacement content

Get macromedia Flash Player

Archief

2017

Maart

2016

2015

2012

Juni
November

2011

Storno

 

“Goedenmiddag”

“Goedenmiddag”

“Waarmee kan ik u helpen?

“Ik zie op een factuur dat ik betaal voor heel veel domeinnamen die ik niet gebruik”

“Ja..?”

“Dus daar wil ik van af”

“Mag ik uw klantnummer? Ja, ik zie het. U weet dat die abonnementen net weer voor een jaar zijn ingegaan, mijnheer?”

“Dat weet ik, daarvoor is die factuur en daar baal ik van. Maar om te voorkomen dat ik weer..., snapt u?”

“Snap ik. Bent u bekend met onze portal?”

“Portal? Jah.. eh... nee, die van u niet, nee dus”

“Dan mail ik u de gegevens, zodat u zelf via de portal de abonnementen kunt opzeggen”

“Eeh, ja... okee”

“Staat u in ons systeem?”

“Vast wel”

“Ontvangt u zo de mail. Dag mijnheer!”

 

Mail ontvangen en via nieuw wachtwoord portal binnengestormd.

 

"Ga naar pakketpagina”

Klik. De domeinnamen verschijnen in beeld. Klik.

“In verband met de wettelijke stornoperiode van 56 dagen is opzeggen op dit moment niet mogelijk. Neem contact op met onze administratie via het supportformulier, of bel gratis.”

 

Stornoperiode. Dat klinkt naar hele stille porno. Grote kans dat ik over een jaar weer bel. Tevergeefs.

 

 

 

 

Reageer op dit bericht

10-02-2011