Replacement content

Get macromedia Flash Player

Replacement content

Get macromedia Flash Player

Archief

2017

Maart

2016

2015

2012

Juni
November

2011

Pur

Lachen. Gieren. Brullen. Snikken. Dat is het.

Eerst de copywriter. Want in een woordspelige opwelling laat ie Joop zeggen: “Vandaag een recept voor een heerlijke Hollandse pot”. Leukleukleuk! Als de art-director dit hoort, heeft ie het beeld al voor ogen: “We zetten Joop in het toilet. Kop in de pot. Braakhekke, snap je. Wil ie vast wel Joop. Want Joop wil alles wel”. Hij krijgt gelijk. Lachen haha, lachen!

De welriekende accountdame komt met een verrassende aanvulling: “Er moet een mooie frisse jongen in. Staat in de deuropening. Hoeft nu nog niet te poepen. Moet fris blijven. Maar wil wel reserveren. Voor één persoon” Ze krijgt haar zin. Gieren haha, gieren!

Keurt de opdrachtgever dit goed? Spannend. Doodse stilte na presentatie. Maar mijnheer de directeur zakt onder zijn bureau. Lachkramp. Buik vast. Das los. “Oh jongens ik moet mijn vriendin bellen. Briljant. Je moet Joop alleen nog even “Ambi Pur Odour Naturizer” laten zeggen. Doet ie wel. Want Joop doet alles.” Hij krijgt gelijk. Brullen haha, brullen.

Mijnheer de directeur komt weer onder zijn bureau vandaan. “Die pay off van jullie: Ambi Pur Natuur? Nee, daar maken we van “Je ruikt de natuur met Ambi Pur Odour Naturizer”. Beetje lang, maar er zit nog wel iets van een rijm in, toch? En het zegt precies wat het is. Anders snappen de mensen het niet.“ Hij krijgt zijn zin. Snikken haha, snikken.

Wie heeft er nou pur in zijn hersens? Ambi Pur, omdat ze de geurige keuken door een stinkend toilet trekken? Of moi, omdat ik mijn Hollandse Pot voorstaan stamp met de wc-borstel?
 

Reageer op dit bericht

18-01-2009