Replacement content

Get macromedia Flash Player

Replacement content

Get macromedia Flash Player

Archief

2017

Maart

2016

2015

2012

Juni
November

2011

Unknown

Mildheid is niet het beste ingrediënt voor scherpe stukjes. Toch kreeg ik er last van bij het zien van de nieuwe AllSecur-commercial. Na die vreselijke kussenklappen van een paar maanden geleden zie je nu mensen van daken springen.

Mijn AllSecur antipatie zegt gelijk: “Overdreven”. Maar...

Er is fraai gefilmd. Mooie jonge mensen. Het Fay Lovski-achtige deuntje pakt. Dus ja, het maakt nieuwsgierig. Waar gaat dit naar toe? Waarom zelfmoord plegen als het leven je toelacht? De aap komt snel uit de mouw:

“Een autoverzekering voelt vaak als een sprong in het diepe”

Au. Zo’n zin doet zeer. Geen tongue-in-cheek te bekennen. Wie ter wereld heeft ooit ervaren dat een autoverzekering een sprong in het diepe is? Met deze vorm van zelfoverschatting valt AllSecur te pletter. Dag mildheid. Daar helpt geen lieve kussen tegen. Jammer.

Maar wat blijkt? AllSecur Nederlands is een afgeleide van AllSecur Internationaal. Dus naar You Tube voor de Engelse versie: “Takin’ out car insurance feels like a leap into the unknown”.

Ik schets mijn verbazing: ik geloof het.
 

Reageer op dit bericht

06-02-2009